søndag 16. juni 2013

Da må jeg vel bestille time hos tatovøren... Terningkast seks i VG!

Da jeg trodde at det var slutt med anmeldelser, viste det seg at VG hadde spart et stk terningkast seks til meg! Da er det egentlig bare Morgenbladet og Nationen av hovedstadspressen som ikke har anmeldt boka, og jeg tror jeg kan telle 18 positive anmeldelser over hele fjøla. Nå kan man sikkert si noe kvasiintellektuelt sludder om at terning er jo tilfeldighetenes, ikke den opplyste kritikkens symbol, men det gidder jeg ikke, for jeg ble så utrolig glad for denne sekseren og kritikken i VG! Jeg måtte rett og slett felle en liten tåre, for kritikeren hadde skjønt boka mi og lest den godt (den avsluttende refleksjonen er en nydelig observasjon) og jeg kan bare håpe at mange oppdager boka nå. Ingen ting ville glede meg mer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar